ENTRENAMENT C.T.M.

Entrenament cross-training + entrenament funcional

20160807_182109_edited

Vols realment estar en forma?

C.T.M. És un sistema propi que engloba l’entrenament funcional, les kettlebells i el cross-training, amb exercicis on s’utilitza el propi pes corporal (gimnàstica conscient i pilates) i d’altres amb resistències, com les “peses russes” o les battle rope. L’objectiu és que el nostre cos recuperi tot el seu potencial (per exemple, ser capaços d’alçar i dominar el propi pes corporal) i, perquè no, una millor imatge (major to muscular, menor nivell de greix). Per això:

1- Les classes estan planificades de manera que tenen un objectiu a llarg plaç (una corporeïtat sana i funcional) i un objectiu a curt plaç (força, potència, hipertròfia, resistència muscular i cardiovascular, etc.). Les sessions tindran, com ara, una part propioceptiva i correctiva; enllaçaran amb una “zona FOCUS”, on, seguint la planificació “apretarem la rosca”; i finalment uns bons estiraments.

2- Tot i que depèn del que cadascú vulgui aconseguir, per assolir els màxims beneficis d’aquesta manera d’entrenar, el millor és exercitar-se 3 dies a la setmana, és a dir, de forma regular i respectant els temps de “recuperació”. 

3- Les corrents que seguim són: ioga, MAT pilates, cross-training, calistènia, “suspensió”, Hiit’s, “mètode natural”, i protocols funcionals: no especialització, “full body”.